رئيس دانشگاه آزاد مهريز:

پيشرفت و عدالت اساسي‌ترين اهداف نظام در دهه چهارم انقلاب است

یزدفردا : رئيس دانشگاه آزاد مهريز گفت: از اساسي‌ترين اهداف نظام مقدس اسلامي در دهه چهارم دو مقوله پيشرفت و عدالت است.
به گزارش یزدفردا از مهريز، محمدرضا ابرقويي صبح امروز در حاشيه همايش بزرگ دوچرخه‌سواري مهريز به مناسبت ايام‌الله دهه فجر اظهار داشت: پيشرفت و عدالت از دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري است و بايد در راس برنامه‌ها و تصميم‌سازي‌هاي مسئولان و مديران كشور قرار گيرد تا به اين مهم دست يابيم.
وي با اشاره به مهم‌ترين تهديد انقلاب در اين دهه خاطرنشان كرد: مهم‌ترين تهديد انقلاب در دهه چهارم اختلافات دروني و بي‌توجهي مسئولان به حقوق و خواسته‌هاي مردم است كه نبايد از اين موارد غفلت شود.
رئيس دانشگاه آزاد واحد مهريز افزود: نقش دانش‌آموزان و دانشجويان در اين جنگ نرم بسيار موثر و پررنگ است و بايد با آگاهي خود نقشي مهم را در خنثي كردن تهديدات دشمن ايفا كنند.
فرماندار مهريز نيز در اين مراسم ضمن تبريك ايام‌الله دهه فجر بيان داشت: پيروزي انقلاب مديون خون شهيدان بي‌شماري است كه در راه انقلاب و اهداف امام (ره) از جان خود گذشتند.
احمدعلي زارع‌زاده خاطرنشان كرد: امروز با گذشت سه دهه از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، اقتدار نظام اسلامي ناشي از وجود رهبري مقتدرانه و شايسته امام خميني (ره) همچنين رهبر معظم انقلاب اسلامي، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي همچنين حضور وحدت‌بخش و يكپارچه اقشار مختلف مردم در صحنه است.
به گزارش خبرگزاري فارس؛ به مناسبت فرا رسيدن سي و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، همايش بزرگ دوچرخه‌سواري با حضور بيش از 300 دوچرخه‌سوار در شهرستان مهريز برگزار شد.
اين همايش بزرگ با همكاري دانشگاه آزاد مهريز و اداره تربيت بدني اين شهرستان برگزار شد.
دوچرخه‌سواران در اين همايش مسير پنج كيلومتري ورزشگاه محصل تا ميدان شهداي گمنان را ركاب زدند و در پايان به نفرات نخست تا پنجم جوايزي اهدا شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا